torsdag 5 maj 2011


Tror inte riktigt mina öron, men jag sitter och lyssnar på Sanna Nielsens nya album. Thats wierd. Men det har väl med de däringa känslostormarna å göra gissar jag.

Sprang 5,6 km på 37 minuter förut. Ganska bra. Tror jag gjorde av med 5 äpplen. Skulle kännas bättre om den mätte i saker som anses väldigt onyttiga än i frukt och grönt. Men ja, det är ju en del socker i frukt så det får väl ändå vara ok.
Har haft ont i en höft sedan i fredags. Speciellt ont gör det då jag suttit och stelnat till och sedan ska resa mig och gå. Har som en öm punkt på höftbenet så jag undrar jag var det kan vara. Har i alla fall lyckats ignorera detta alla gånger då jag varit ute och sprungit.. Det gör inte ens ont när jag springer utan det kommer ju ändå. Men "upphovsmannen" är nog springet...tyvärr. Eller inte. Jag hoppas på inte.

Satte igång bryggaren och hoppade in i duschen och nu sitter jag här och njuter med mitt kaffe. Imorgon är det fredag och helgen bjuder på vindsstädning = kasta allt som tar plats samt det som inte gör det. Sen ska jag hinna med lite kvalitetstid med Erik som åker till Aten på torsdag med jobbet. Han åker iväg och är borta ...på min födelsedag... Jag försöker att inte bete mig som en barnunge och klaga över det. Men innerst inne känns det lite konstigt trots allt. Han inte hjälpa det, men för fasen. :) Vem ska då ge mig massa paket och frukost på sängen och framförallt, vem ska pussa mig grattis på min 21årsdag? För visst ä
r det det jag fyller? Jag tog ju studenten för drygt två år sedan och då är man ju 19. Jag var det i alla fall. Jo, men det måste stämma.

Nä, om man ska ta tag i hemmet. Tvättmaskin, diskmaskin och dammsugsmaskin.



Inga kommentarer: