torsdag 12 maj 2011


Det dröjer lite mellan inläggen här, men jag har så mycket annat att göra om dagarna så bloggen får helt enkelt vänta lite ibland. Igår t.ex. fick vi äntligen klart tackkorten. Absolut kunde detta skett mycket tidigare, men antar att jag har mig själv och min idiotiska hjärna att skylla på. Och lite på att fotografen "trodde" att han hade skickat oss korten, fast han inte ens beställt dem...Nåja, åter till gårdagen. När vi var färdiga runt 21.00 med både packning åt maken och kortpysslande så sjönk vi ner i soffan och tittade på hockey. Erik tittade och jag somnade.
Idag åker Erik till Stockholm och imorgon flyger de till Grekland. Åh, vad jag är avundsjuk! Blir sällan det, men den här gången tycker jag allt att jag kunde fått följa med. Jag fyller ju försjutton år på lördag. Jag hade inte behövt följa med på alla utflykter de ska göra, jag hade LÄTT kunnat legat vid poolen och glassat i solen. LÄTT!
Men jag åker till Vara imorgon och blir där till söndag då jag åker hem och har en semesterdag även måndag. Det är skönt!
Idag när jag slutat jobbet ska jag köra ner till stan och fixa lite grejer och även titta i lite roliga affärer och kanske utnyttja presentkortet på H&M som jag fick av farmor och farfar.

Men först ska jag skjutsa älskling till jobbet och sedan skjutsa mig själv till jobbet. Hej och Hå!

Inga kommentarer: