onsdag 2 september 2009

Onsdag 2/9 Väntar på att det ska ringa.

Det är inte klokt vad tråkigt det är att invänta ett telefonsamtal. Speciellt om det aldrig dyker upp.Men det kan ju också vara så att ingen är sjuk just nu, utan att det kommer bli mer sjukdom senare i höst. Hoppas någon ringer i alla fall. Jag får helt enkelt söka andra jobb också, vid sidan av, för såhär kan verkligen inte mina dagar se ut.
Det har i o f s bara gått en hel dag än så länge, men jag blir ärligt stressad.


Som pappa sa; "När du nu inte vet om du kommer få jobba från dag till dag är det viktigt att du har en plan ifall du inte skulle jobba någon dag så att du inte bara sitter hemma och glor in i väggen." Jo, tack. Jag försöker allt hitta på saker. Men det enda jag vill är ju att jobba...

Men som sagt, det har bara gått en dag och min tid kommer. Men jag vill ju att den helst skulle kommit igår...

Inga kommentarer: