fredag 25 september 2009

Äntligen Fredag!


Det känns lite konstigt att säga "äntligen fredag" för på ett sätt känns det som att det ger intrycket av att jag inte tycker om att jobba. Vilket är helt tokfel! Jag älskar att ha jobbat en full vecka på förskolan. Men, jag har väl rätt att njuta av helgen jag med, antar och hoppas jag.
Klockan 07.00 börjar jag jobba på Klasmossen idag. Härligt tidigt. Slutar däremot i hyfsad tid, dvs klockan 16.00. Beger mig till affären då och inköper kvällens supé ingredienser. Vi ska tillaga den otroligt komplicerade och smakrika middagen; Tacos.
Förut bestod varenda helg av tacos, men vi har vuxit upp och vågar nu testa nya, spännande middagar. Men ikväll slår vi till igen. Det är ju trots all fredagsmyyyys som gäller. Vi ska även nörda ner oss i soffan med vasin Weekontroll i handen och spela Zelda. Eller rättaresagt; Erik spelar och jag blir rädd så jag inte vågar.
Jag vet; tönt.

Eftersom jag bestämt mig för att inte tjata ihjäl karln här hemma så skriver jag tjatet här istället!
GUUUUUUUUUUUD SÅ OTROLIGT FIIIINT BAAAAAARN VIIIII KOMMMER FÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

... när det nu blir.

Tack för mig :)

Inga kommentarer: