måndag 7 september 2009

En ny vecka, en ny förkylning. Måndag 7/9 kl. 08:05

Snörvel. Snart sprängs mitt huvud. Det känns som att ögonen ska ploppa ur sina hålor. Trevligt. Snoret, om ni undrar, sitte inte nere i näsan speciellt mycket, men däremot uppe i pannan och i bihålorna. Det trycker och spänner. och ja, jag vet... NÄSSPRAY är bra. Men det är så äckligt när man lägger sig och det rinner ner i svalget. Dessutom så smakar det fruktansvärt beskt.

Mobilen blir inlämnad idag. Jag mitt nöt tappade mobilhelvetet i marken. Den fungerar att ringa på och prata i, men bilden på skärmen är bara en färgglad massa. Erik lämnar in den åt mig idag på 3. Snällt av honom då jag kände att det var lite väl onödigt att ta bussen till stan, betala 20 spänn dit och 20 spänn hem. Det är även bra om jag håller mig borta från stadens affärer då jag är väldigt svag för shopping...


Inga kommentarer: