onsdag 30 september 2009

Mariatid.

Idag är det inget jobb för mig. Så jag har bestämt mig för att ta en heldag på stan och bara unna mig att strosa runt, känna, prova och lukta. Ska inte skynda mig hem utan ska ta det lugnt och kolla på precis alla kläder, smycken, skor och parfymer som finns.

Har ont i halsen och känner mig onödigt trött och sliten. Har gjort detta i några dagar nu. Det vore ju helt klart jävligt typiskt om jag inte har någon röst på lördag då vi har konsert. ÄNNU värre om jag inte har någon sångröst på sittningen där det ska skålas och skrålas hela natten lång!
Jag får shoppa ordentligt idag så kanske det går över. :)

Ikväll har vi kursen Körledning igen. Kul.
Imorgon går verkligen allt i ett. Jag börjar jobba klockan 09.00 och slutar 17.00. Då ska jag fort som fasen befinna mig på universitetet och ha kursen Röstträning för körsångare som börjar klockan 17.00. Denna slutar klockan 18.30 och en halvtimme efter det börjar kursen Enseblesång och pågår till klockan 21.00 .
Det är ju skönt att man inte har någon dötid i alla fall... :)

Inga kommentarer: