fredag 15 oktober 2010

Tid 16:39


S1 har fredagsstämrep-med-vin-ost-och-kex idag. Jag och min hosta ska vara med en stund tänkte vi. Får lyssna på skönsång och titta på vackra damer som dricker vin och det är minsann ingen dålig medicin!

Erik skulle köpa sig pizza han.(.. När katten är borta... )
Äh, det är han värd. Hundra gånger om.

Jag däremot är inte värd pizza och annan junkfood för jag måste verkligen komma tillbaka till rutin och militärisk ståndaktighet! Träningen har ju gått i botten bara för att jag varit sjuk så länge. Men nu till veckan ska jag verkligen komma igång med allt nyttigt. oopsiewoopise-bröd, powerstep,box och långa raska promenader. Jag var så duktig innan bröllopet och så direkt efteråt bara bläade jag till mig riktigt ordentligt och blev slö och ett riktigt kolhydratmonster.
Synd att kolhydrater ska vara så gott bara.


Hittade inget att ha på mig ikväll så tjejer, är det ok om jag kommer spritt språngandes?

Inga kommentarer: