onsdag 13 oktober 2010

*host*

Erik kom hem vid lunch och vi åt lite soppa. Kröp sedan in under varsitt täcke i soffan och kollade på "Harry Brown". Den var helt ok och jag höll mig vaken. Såklart hade han köpt med sig wienerbröd hem. Ett till mig och ett till han. Så ja... nu är dagens kolhydratsmängd uppnådd med råge... Det är väl bara att låta bli att äta något alls på typ en vecka.

Magen tar livet av mig just nu.

Erik sa att man gör av med mycket energi när man är sjuk och därför behöver man äta wienerbröd. Teorin är väl sisådär, anser jag. Men allt som är sött är gött och bra att ha, enligt min make. Tur att jag är så ståndaktig i vanliga fall :)

Nä, nu vill mage, näsa och hals ta en paus från blogg och tankar och lägga sig i soffan under täcket och se på ännu en film. Nu är det Robin Hood som gäller. Kanske att jag somnar lite också...

Inga kommentarer: