söndag 31 oktober 2010

så!

Suck. Alltid lika tråkigt, jobbigt och ledsamt att säga hej då till pappa. Men det har varit en jättemysig helg med honom här.
När han hade åkt så gjorde jag mig i ordning och åkte till Bergvik för att titta...
Hittade klänningen jag ska ha på Jubelsittningen den 20e november! Underbart. Den var jättefin :)
Problemet nu är bara att den är lite för stor på ett ställe. Ett ganska vanligt ställe. Så om jag hoppar för mycket så glider den liksom ner lite för mycket och då står jag där... Så antingen får jag göra en bröstförstoring inom 20 dagar eller helt enkelt sy in den. Sy in den kanske låter som ett enkelt alternativ, men ärligt...nål och tråd är icke mina bästa vänner.

Köpte en jättesöt stickad röd tröja med endast två knappar och en ännu sötare blommig kofta.
Ska iväg på spinning sedan som sagt och då ska jag ha mina nyinköpta lila träningsbyxor :)

Inga kommentarer: