lördag 9 oktober 2010

9/10 2010

Burr. Vi har det verkligen kallt på övervåningen. Tog på j Eriks Fleecemorgonrock och sitter uppkurad under filten. Det är fortfarande ganska mörkt ute så jag har tänt ljus istället för lampa. Nu sitter jag här och njuter av lugnet, morgonen och tystnaden.
Vad händer idag då...
Jo..
Erik har övningshelg och ska iväg till univrsitetet klockan 10. Då tänkte jag ta den röda dumma dåliga bilen och åka ner till stan. Kolla lite, kanske hitta något... Halv tolv ska vi ha PR-sjungning på stora torget inför konserten och sen ska jag åka vidare och handla mat till kvällen. Svägerska med familj kommer över till oss i kväll och käkar och ser på film.

Lite mera ensamhet på morgonen nu innan jag (hans levande väckarklocka) går ner och försöker få liv i honom. Känner mig lite som en mamma... hm.

Inga kommentarer: