lördag 30 oktober 2010

kl. 17:03

Igår kom pappa. Underbara, älskade gospappa. När jag slutat jobbet cyklade jag snabbt som blixten hemåt. Öppnade dörren och kramades länge med världens bästaste pappelapp. Sen tog vi på oss skor och jacka och begav oss ut i det ruskiga höstvädret ner mot centrum och thairestaurangen. Mötte upp Erik där och beställde mat. Åkte hemåt, såg på film och åt tills vi nästan sprack. Jag somnade i fåtöljen och pappa och Erik skrattade åt mig... :(

Idag åt vi mysfrukost med tändaljus . Jättelänge. Det var väldigt väldigt mysigt.
Bestämde oss för att ta en tur till Ikea, men först mellanlandade vi på Expert så att Erik skulle få se på sin tv i några minuter och på så sätt stilla sitt behov. Sen Ikea. :) Köpte massa bra saker. En stjärna att ha i fönstret och en julbock bland annat. Synd att man inte kan sätta upp stjärnan redan nu...
Vi käkade lunch där och åkte sedan hem.
Pappa och jag tog en promenad och nu ligger vi utsträckta i varsin ände av soffan och kollar på "Rapport till himlen" Nostalgi...

och ikväll blir det pizza... Inga kolhydrater i det vad jag vet...
Och såklart, en skräckis!!! :D

Inga kommentarer: