tisdag 30 augusti 2011

Tisdag. Kvällning. Skymning.

Sådärja! Då var jag åter på banan och gör det jag gör allra bäst. Eller åtminstone bättre än att hålla låda inför en videokamera.
Det var jättetrevligt att träffa Amanda igår och jag och Mirjam är ditbjudna imorgon på pajkväll. Hurra vad trevligt!
Slutade 16 idag och åkte buss både till och från jobbet. Jag kommer aldrig vänja mig. Helt sant.
Men med lite bra musik i öronen så är det uthärdligt i alla fall.

Erik är på kör. Jag har plockat och tvättat här hemma och ska nu tända lite ljus, göra en kopp te och se på en film.


Vart jag än tittar när jag är ute så ser jag bara en massa putande magar. Ska hela Karlstad föda om några månader? Gör folk inte annat än ... ja, magar?
Magarna är jättefina såklart, men framför allt jättemånga.

Inga kommentarer: