tisdag 2 augusti 2011

Första dagen på nya jobbet gjord. Typ. Förutom att jag inte varken jobbade på den förskolan jag ska vara på, med den personal jag ska jobba med och inte heller hade hand på de barn som kommer gå på min avdelning. Men, jag lär känna andra barn, och lär mig namnen på ytterligare ett tjog.
Cyklade i värmen och det gick bra. Hemvägen är inte lika rolig som ditvägen då den bjuder på äckligt sega backar. Sen gjorde den gassande solen sitt också. Men, tur att det är på hemvägen, då kan jag se det som ett träningspass.
Apropå träningspass så ska jag köpa träningskort snart igen. Har snart övertalat maken om att köpa sig ett han också. Han är i bearbetningsfasen i nuläget.

Vilket himla skönt väder! Tur att jag jobbar som jag gör och kan vara utomhus i alla fall.
Men det hade varit väldigt skönt att ligga på plajan...

Börjar klockan 10 idag. Cyklar runt 09 så jag inte kommer dit jättesvettig.

Inga kommentarer: