lördag 13 augusti 2011

Lördag eftermiddag




Hohoho! Det blev en tur på stan och jag hittade inga typiska höstkläder, men däremot andra kläder :D Lika kul det. Köpte även hårfärg (typ roströd, precis så som jag ville ha när jag gick till frisören, men det var tydligen way to svårt för lilla sommarjobbaren. Så jag får helt enkelt fixa det själv!) Observera att jag FÄRGADE mitt hår hos frissan för ca 3 veckor sedan och nu är det dassigt och urtvättat. Hon lär ju satt i toning istället för färg. Jäkla hycklare. 14oo kostade besöket också. Den här hårfärgen kostade mig 69 riksdaler. Och det kommer bli bra, dessutom.


Tadaaa!

Har en sjukling här hemma som ligger nedbäddad i soffan. Ska bjuda honom på god lördagsmiddag sedan som kommer bestå av köttfärsbiff, ugnsrostade rotfrukter, svamp, paprika och vitlök, beasås och ett glas cola. :D
Och godis också, men det har han redan tjuvstartat med...




Inga kommentarer: