söndag 14 augusti 2011

Feeling...

Jag tror inte att det är superdupermånga som vaknar om morgnarna i mitten av augusti och kollar julkalendrar på Youtube. Eller jag vet förstås inte, men det känns som att antalet är ganska få. En gör det i alla fall. Jag. Sunes jul. Alla tiders julkalender som bara fyller mig med stämning. Jag längtar faktiskt efter hösten och vintern. Kan inte hjälpa det. Tycker om att titta på termometern och se att det inte står 22 grader utan endast 13 på morgonen. Tycker om att jag kan tända ett värmeljus och se det brinna utan att behöva anstränga mig. Men julmusik lyssnar jag inte på än. Det lovar jag att jag ska vänta med. I alla fall till i oktober...

Böcklingpastej. Trodde aldrig att jag skulle gilla det. Men jäklar va det passar fint på knäckebröd.


Nu är jag rödtott. Superbra. Som sagt, det blir bäst om man gör det själv. Och billigare!


Inga kommentarer: