lördag 10 juli 2010

Och lite lördag på det :)

Vaknade tidigt idag. Inget ovanligt. Somnade grymt tidigt igår, var väl trött antar jag.
Stackars Erik. Men han tittade på nån svartvit film som jag absolut inte var det minsta intresserad av och då blir det helt enkelt bara så att jag somnar.
Skönt att sova i soffan.
Idag ska jag hämta upp Mirjam vid tio så ska vi dra till stan. Fika, kolla, handla och ha det supertrevligt. Erik ska få fixa med festprogrammen. Det är sådant som han gör bra.
Jag har iofs gjort mallen för hur jag skulle vilja ha det. Men det är långt ifrån klart.
Jag ska inte bara gå på stan för skojs skull. Jag ska fixa inför bröllopet jag med.
Buketter ska beställas till exempel. Vet hur jag vill ha. Så!


Sitter och klurar på musiklistor till bröllopet. Det ska bli en riktig dansa-dig-svettig-lista, men också en soft-jazz-och- vals-lista. :) Jag älskar Spotify!


Nu blir det påtår.

Inga kommentarer: