onsdag 7 juli 2010

Äntligen!

Först idag har värken börjat släppa. Jag kan prata mycket bättre än vad jag kunde igår och i förrgår. Helt otroligt vad jäkla ont det har gjort. Jag har verkligen lidit mig igenom dessa dagar. Sovit mycket och tagit långa varma bad. Har kollat på en sisådär 5 filmer och känt mig riktigt hängig. Men nu, äntligen mår jag bättre! Så, imorgon blir det jobb.

Allt börjar falla på plats inför bröllopet nu. Hon ringde och sa att klänningen var på plats igår, hon som gör min ring ringde idag och sa att den var klar, och så har våran cake-topper kommit. Nästa vecka ska jag prova klänningen och hämta ringen samt lämna in våra ringar för putsning och gravering. Sen får vi vara ringlösa i några veckor så vi inte gör dem repiga igen.




Misstro är något av det värsta jag vet.

Inga kommentarer: