fredag 9 juli 2010

29 dagar kvar. Idag är det 9e Juli.


29 dagar är ingenting. Inte i jämförelse med 192 som det var för inte alls länge sedan...
Jag bara undrar en liten grej... vad fan har jag gjort under dessa dagar som gjort att jag helt och hållet glömt bort att de har passerat?
Det är lite otäckt tycker jag att tiden går så fort. Trodde att jag skulle vara färdig med allt bröllopsplanerande vid den här tiden.
Erik måste tycka att jag är lite nervig sådär just dessa dagar. Vi kan stå och prata om någonting som inte har med bröllopet att göra och så kläcker jag ur mig typ "och vi måste öva på valsen också.." eller något liknande. Stackarn. Det kan verkligen inte vara enkelt att leva ihop med mig nu för tiden. Nerverna är inte riktigt i fas...

Letar efter en bolero. En vit, enkel bolero. Utan pärlor och utan det minsta rysch-pysch.
Åker ner på stan imorgon och kollar. Men det verkar inte som om det finns. Jag tänker inte betala tusenlappen för en sån som jag endast kommer ha på mig en gång i livet. Där går liksom lilla gränsen. Vi får se om jag hittar något imorgon.

Den 22e ska jag till frissan igen. Fixa de sista slingorna och göra en provsminkning. Sen ska jag dit den 3e augusti för att fixa nagelförlägningen <3>

Inga kommentarer: