lördag 24 juli 2010


Gårdagen var spännande och händelserik. Speciellt för min blivande man, kan tänkas. Jag hade otroligt mys med Mirjam. Vi provade klänningen med rätt skor och rätt bh. Satt finfint. Vi grillade pepparbiffar och åt god sallad. Vi drack ett glas vin. Pratade skit och runt halv elva drack vi lite kaffe. Härliga tider. Cyklade hemåt i sommarkvällens småkyliga bris, gjorde mig klar för sängen och sömnen. Somnade. Vaknade vid halv två av att manvän kommer hem. "Men? ska inte du sova i en stuga långt långt ute i skogen?"
Nej, det blev inte så. Då hade de bara åkt dit och sovit och ingenting mer då allt annat drog över på tiden. Men han var nog nöjd att vara hemma. Det lät som att han var helnöjd med allt, men om jag får säga mitt så tycker jag väl att han fick cykla lite väl mycket... Men han somnade som en stock.
Nöjd med att fått gjort sin egen vedugnsbakade pizza. <3

Idag åker vi till Vara. Beger oss sedan på måndag mot kungshamn och på tisdag till Ullared och sen HEM! Hoppas vi hinner allt som ska göras innan the wedding... Det tror jag, men lite stressad är jag ju, och det vet ju alla...

Inga kommentarer: