måndag 5 juli 2010

Aj aj...

Mår inte bra idag. Har en gigantisk blåsa på tungan som gör förbaskat ont.
Kan inte äta och kan inte prata. Inte speciellt kul att jobba idag.
Öppnar också...
Jag vill ha semester.

Det ska i alla fall bli fint väder idag. Vilket betyder att jag kan ha jeansshorts och min nya fina rödrandiga kortärmade skjorta från H&M.
Vi fick en hel del gjort igår inför bröllopet. Åtminstone kändes det som så. Måste vika lite fler askar idag efter jobbet bara. Och så får vi se ifall vår Caketopper kommer idag med posten. Så himla fin!

Igår gjorde vi lite grejer som ska finnas med i festhäftet samt ändrade om (för 111e gången) bordsplaceringen. Puh.
Vi är inte klara med den ännu...


Ska dricka upp mitt kaffe här så jag blir människa och sen ska jag väl göra mig i ordning .
Imorgon ska vi till min kära tärna och fira henne då hon fyller 27 år! :)

Inga kommentarer: