söndag 18 juli 2010

Det känns.

Det är först idag jag verkligen känner att jag är ledig i fyra veckor. Kommer kännas mer ikväll, men kroppen är inte alls sådär småorolig och stressad över att det är sista helgdagen... (stressad är jag i och för sig mest hela tiden ändå, men det är inte den stressande känslan man känner innan jobbveckan tar fart igen). Det känns härligt.

Sitter och försöker komma på ALLT precis ALLT som jag inte får glömma inför bröllopet. Skitsvårt. Antecknar så pennan glöder saker som vi måste köpa och göra. Vi ska ju åka till Ullared nästa tisdag och då ska jag kolla efter blockljus och sådant. Kanske att man hittar allt man behöver där... eller så hittar man bara en massa skit.

I år var myggorna inte snälla. Jag har stora blaffor till myggbett och på de allra konstigaste ställen. På ringfingret, på skinkan, i armhålan...jag förstår inte hur myggan tog sig dit. Kliar som satan.

Inga kommentarer: