onsdag 5 maj 2010

5/5 2010 Röran börjar bli oröra

ÄNTLIGEN, bor jag i min drömlägenhet. Jag går upp till övervåningen och ner igen flera gånger för att verkligen försöka förstå att det är min lägenhet, och min övervåning. Jag går in i vårat fina, stora, härliga sovrum med jättefin fondvägg och inser att det är mitt.
Flytten gick bra. Nu har vi bara flyttstädandet kvar i gamla lägenheten att göra...mindre kul.
Det står fortfarande kartonger längs väggarna här, men det tar vi lite då och då. Bor rätt högt upp och får nästan lite svindel av att titta ner från vår franska balkong på ÖVERVÅNINGEN.

I förrgår fick jag ett skåp på benet, så det är ömt och blått. Igår upptäckte jag att jag är väldigt svullen och öm på vristen. En bulle. En ond bulle. Vet inte vad jag gjort..

Dags att ta tag i det där andra snart också...Börjar närma sig :)

Inga kommentarer: