tisdag 25 maj 2010

och så lite mer regn...

En del av vårat stora , fina vardagsrum :)



Jäkla töligt att det inte kan vara en varm och solig vår.
Det smattrar mot rutorna här och jag kan väl inte direkt påstå att jag är speciellt sugen på att ge mig ut i vädret. Men man måste. På med regnkläderna bara...
Sitter och dricker kaffe och har lite småångest över att jag faktiskt inte kan träna idag.
Syrran kommer till helgen och hon har fyllt år och jag har inte köpt nåt. Idag är enda dagen jag kan åka iväg och göra det.
Slutar klockan 18 och får väl skynda mig iväg till Bergvik efter det.
Annars hade jag gått på aerobics idag. Och imorgon blir ingen träning heller för då stänger jag och efter det finns inga pass. Får ta en rask promenad istället.
Men jag tränade igår i alla fall. Och så blir det på torsdag också.

Beställde ringen igår! Det blir en 3mm-ring med 9 stenar i. Vitguld. *BLINGBLING*
Vill ha den nu.
Klänningen har fortfarande inte kommit fram. Ringde till kvinnan i butiken igår igen (har ringt 4 gånger redan så hon förstår att jag vill ha klänningen...) men hon sa att hon hör av sig så fort som klänningen landat hos henne. Hon sa även att jag inte behöver oroa mig för jag står först på hennes lista.
Värre är det för tjejen som ska gifta sig nu på lördag och inte har fått sin klänning...stackars.

Frukosten idag bestod av två knäckemackor, en med leverpastej och en med hushållsmedvurst och gurka. En halv grapefrukt, ett glas Proviva MANGO och kaffe.
Nu ska jag sörpla i mig sista kaffet och sen ska jag göra mig iordning.

Inga kommentarer: