tisdag 18 maj 2010

Oh kära jävla nån! :O



Det är bara 81 dagar kvar tills bröllopet.
Klänningen har inte landat än, fast den skulle gjort det den 20e April!!!
Listor är bra när stressen tränger på...här kommer en.

Vad vi har klart inför bröllopet:

* Lokal

* Kyrka

*Präst
* Catering

*Fotograf

*Frisör bokad

*Klänning beställd (om den nu vill komma hit snart!)

*Hotellrum bokat

*Tärna och Marskalk bestämt

* Toastmaster och Toastmadame bestämt

* Solister till kyrkan bestämt
* Väst till Erik uppsydd ( nu fattas bara resten av klädseln...)

Ptja... en rätt lång lista ändå... men det känns som att det är SÅ mycket kvar! Vigselprogram och festprogram som ska göras och tryckas, bordsplaceringshållare ska tillverkas, skor ska provas och frisyrer ska bestämmas. Säkert en jävla massa annat också som jag glömt bort just i detta nu...
Mirjam!!!!

Drömde förövrigt att jag färgade håret svart. Jag började nästan gråta i sömnen nu när jag äntligen börjar få fason på eländet. Det närmar sig det ljusa och jag tänker då INTE färga det svart.
Är det nu, sådär 81 dagar innan bröllopet som mardrömmarna börjar...?





Älskar förövrigt min nya klocka!
Funderar skarpt på att ha den på bröllopet. Den passar in i färgtemat...

Inga kommentarer: