onsdag 28 april 2010

28/4 2010

Har blivit moster till en liten Hugo! Så himla roligt!


Idag är jag fruktansvärt trött. Öppnade i morse. Det vill säga jag infann mig på jobbet redan 06.15. Det känns nu. Fast jag ska inte klaga, tror nog att Johanna (nyblivna mamman) är lite mer sliten än vad jag är nu. Men ändå...Jag är trött.


Jag slutar två idag och då ska Erik och jag till en guldsmed och bestämma vigselring åt mig. Roligt. Jag vet på ett ungefär vad jag vill ha, sen ska priset passa mig också.. Är lite kräsen när det gäller sånt där krimskrams och hur mycket det får kosta. Är liksom ingen smyckesgalning sådär, men ringen..ja ok, den är ju viktig.



Jag är hungrig hela tiden. HELA HELA tiden. Idag är det tacos här på dagis, så det ser jag fram emot väldigt mycket.


Ska träna ikväll också. Powerstep. Skönt att röra på fläsket.

Inga kommentarer: