onsdag 19 maj 2010

Tänk hur saker och ting förändras under en dag...


Igår när vi var ute kom solen för en liten stund. Det var riktig sommarvärme då. Det luktade gräs och blommor och man blev liksom väldigt glad. Hoppas det kan bli så idag också.
Efter jobbet, som förövrigt var slut klockan 18, skulle jag iväg och köra aerbocis. Det började dock inte förens 19 och jag kände verkligen att om jag går hem innan så kommer jag inte iväg. Så, jag vandrade bort mot Studenternas hus. Möter Lisa som frågar vart jag ska och vad jag ska träna. Jag säger att jag ska träna aerobics om 1timme och egentligen inte har någon lust eftersom det blir så sent. Själv ska hon på spinning som börjar 18.15. I mitt träningskort ingår inte spinning, men vi gjorde ett försök och frågade ifall det fanns någon plats ledig, och det fanns det! YEY! Jädrar vad svettigt det var och jädrar va gött jag mådde efteråt!
Till hösten köper jag ett kort där det även ingår spinning!

Idag är det onsdag, och vilodag. Slutar 15.30 och ska hem och tvätta. Sen ska Erik och jag planera lite... Känns som att det är dags nu. Att liksom kolla igenom vad vi har och inte har...Jag känner stressen...som sagt.

Inga kommentarer: