söndag 30 maj 2010

Söndag med sol.

Köpte ett par nya joggingskor igår. Han som sålde dem var en riktigt bra försäljare. Han pratade mig, Erik, Malin och Jessica till tystnad och sågade våra skor vi bar och sa att det var tavlor som istället för att bäras på fötterna skulle spikas upp på väggen. Han kunde åandrasidan sin sak. Jag tror inte heller att Converse är jättebra utformade för foten. Fick redan på att jag var lite sne och det kan ju va kul att höra. Ett par riktigt fina skor fick jag tag i i alla fall , 800 spänn. Helt klart värt det. Vi ska ut och jogga idag, såklart.
Mors dag idag. Sänder en och flera tusen tankar, grattishälsningar och funderingar till "någonstans-om-det-nu-finns". Men även till alla andra mammor.

Min klänning har fortfarande inte kommit och nu börjar jag verkligen bli sugen på att ha den här! Har sett ett par skor som jag ska köpa i alla fall. På "Din Sko". Vill inte ha så jättehög klack så dessa är perfekta. Men tror allt att jag måste köpa dem snart eftersom det är studenttider och de kan ta slut...

Inga kommentarer: