måndag 24 maj 2010

Helgen går för fort!


Jag hinner liksom inte ens njuta av fredagen på jobbet innan det är dags för måndag igen. Fattar inte.
Helgen har i alla fall varit trevlig, även fast den varit superkort. Helena var här i lördags. Vi gick på stan, käka lunch på Vero och jag köpte ett par gula Crockerjeans (halva reapriset, dvs 75 kr!!!!) och en klänning för 49.50 på H&M. Helt otroligt vad billiga och snygga kläder gör mig lycklig.

Igår så åkte min blivande man och jag ner på stan för att kolla lite vigselringar. Vi ska beställa idag.
Vi handlade kött som vi skulle grilla på kvällen och jag köpte mig en "I form"-tidning. Slängde mig på sängen och gottade mig med den i en timme.
Sen snörade vi på oss inlinesen och tog ett varv.

Det har varit en fin helg. Men nu kan jag säga att det vore skönt med lite semester. Nu har jag jobbat så pass länge att det är OK att säga så.

Inga kommentarer: