tisdag 11 maj 2010

Sovmorgon. Eller ja.


Härligt! Börjar inte förens 08.30 idag på jobbet. Och nej, jag sover inte längre bara för det...
Har en inställd väckarklocka i huvudet troligen som gör att jag vaknar exakt samma tid varenda morgon. Helt sjukt.
Hade känningar i halsen igår och kände mig allmänt hängig. Men det verkar vara borta idag, så idag blir det träning efter jobbet!
Aerobics. Yey!

Lägenheten börjar bli hemtrevlig. Städningen i gamla lägenheten var bra enligt besiktningsmannen, MEN vi fick oss en liten känga vad gällde fettfläckar efter en inoljad hylla som vi haft i vardagsrummet. 1000 spänn..byebye...
Lite surt.

Ska ringa till Karlstads högtidskläder idag och fråga var sjutton min gräddbakelseklänning har tagit vägen. Sitter den fortfarande fast pga askmolnet?! Tur att jag var ute i GOD tid.
Nu däremot, börjar jag känna stress. Måste köpa skor och hinna sy upp/ner/in/ut ifall det skulle behövas.
Och så vill jag ha den på mig igen också... :)


Inga kommentarer: