lördag 8 maj 2010

8/5 2010




Idag är det städdag. Verkligen. Vi ska till gamla lägenheten och gno, putsa och skura. Besiktningen är på måndag. Kul helg. Men efter imorgon (eller idag) så behöver jag inte sätta min fot i 12an igen. Känns fint.
Gjorde mys på balkongen igår, tog de möbler vi hade där ute och fixade i ordning lite. Vi ska ju köpa nya möbler dit men än så länge fungerar det bra. Bara alla tomma kartonger och skräp försvann så blev det minsann ett extrarum.

Vilket år det här är. Det svindlar liksom till i huvudet när jag tänker på allt som sker 2010. Jag vågar inte riktigt tro att det är sant, men om mindre än 4 månader är jag gift. Pulsen höjs vid tanken på att stå där i kyrkan med vit klänning, fint fixat hår och en vacker man vid min sida. Världens bästa tärna vid min andra sida och så hela familjen och alla vänner bakom oss som stöttande pelare. Alla där för att hedra oss, för att hedra att vi går in i äktenskapets land och blir man och fru...
Stressad är jag jämt, men just idag är det värre än vanligt.

På fredag fyller jag 26 år. Det är ofattbart att jag är 26 när jag känner mig som 18. 26...det är liksom...26 år..det är ...mycket.
Det är fanimej på tiden för bröllop :D

Saknar Mirjam! Saknar, saknar, saknar henne. Hoppas flytten går bra för dig idag. Husägaren!



"Kom låt oss vandra ut, i en kärlek som aldrig tar slut"

Inga kommentarer: