torsdag 11 mars 2010

Torsdag 11/3 2010

Det är redan torsdag. Det går så fort! Hur som helst så jobbade jag igår och direkt efter tränade jag ett styrkepass i 70 minuter. Jätteskönt att verkligen pumpa ur musklerna. Idag är det pulspass på schemat 18.45- 20.00 Blir också härligt. Erik åkte iväg igår och köpte ett par nya inneskor åt mig. Svarta Reebok med lite rosa här och där. Snygga och sköna.

Tror jag glömde mp3-spelaren på jobbet igår, så det blir att gå till jobbet utan musik. Det är lite trist. Och idag är det inte ens solsken...
Riktigt grått.
På planeringsfronten går det minsann framåt. Erik ordnade klart mallen för inbjudningskorten igår så nu är det bara att köpa papper och sånt. Snart kan jag pusta ut en liten stund i alla fall. :) Detta tar verkligen livet av mig...


Snart står vi där....

Inga kommentarer: