tisdag 23 mars 2010

Tisdag 23/3 2010

Idag regnar det. Det smattrar på rutan och jag undrar hur i all världen jag ska ta mig till jobbet utan att bli genomblöt. Regnkläder på, kanske. Eller räcker det med paraply? Jobbigt att behöva tänka så mycket på morgonen.

Erik sover gott. Skulle jag också kunna tänka mig att göra nu fram till niosnåret ungefär. Bara ligga och dra under varma goa täcket.
Han är duktig, min blivande make. Igår hade han börjat packa ner saker i klädkammaren. En hel hylla hade han skruvat ner och massor av papper har han packat. Nu syns vi knappt för alla kartonger här hemma. Men det är ju å andra sidan inte så länge kvar tills det är dags för flyttlasset att gå. Han får gärna göra sådant, så slipper jag känna stressen.

Idag jobbar jag till klockan 18. Sen ska jag på aerobics klockan 19. Erik och jag ses inte förens ikväll efter hans kör som slutar 21.
tråkigt.


Funderar på att fixa nytt kaffe. Det jag gjorde smakade inte ett dugg...

Inga kommentarer: