lördag 13 mars 2010

Lördagmorgon, fågelkvitter och kaffedoft.

Det finns inget härligare än att gå upp först om mornarna, koka sitt kaffe och se solen sakta smyga sig upp utanför fönstret. Det ser ut att bli fint vårväder även idag. Det gör mig så lycklig.

Klockan 10 ska jag på ett styrkepass. Det blir skönt. Känner att de där bitarna choklad jag käkade igår var onödiga, så det blir skönt för kropp och knopp att träna nu. Sen har jag träning söndag, måndag, tisdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. Lovely!

Erik och jag har redan börjat packa ner böcker och prydnadstjafs i lådor tills flytten. Bättre att göra lite i taget än allt på en gång en vecka innan. Det är inte alls långt till 1 maj då flyttlasset ska gå. Och däremellan ska vi ju hinna med lite annat planerande, såklart.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och njuta av lugn och härlig vårmorgon.

Inga kommentarer: