torsdag 25 mars 2010

25/3 2010


Mars månad går mot sitt slut och så gör även vintern! Hurra!

Igår när jag tränade gjorde sig mitt knä påmint och bad mig sluta med dansstep-passet. Jag hatar att avsluta mitt i ett pass. Jag ringde min pappa och grät en smula i luren samt fick några stöttande ord på min väg hem. Kom hem till min kära blivande make som ömt kramade om mig.
Idag är knäet helt bra, vad det verkar så klockan 17.15 kör jag ett powerstep-pass :) kanske att jag tränar mycket. Men isåfall gör alla som är på samma pass som jag det också eftersom det alltid är samma människor där! Jag mår bra i själen och det är fanimej skönt att få göra det. Jag fortsätter träna.

Jobb. Känns sådär numera när man inte vet vad som händer efter sista maj då vikariatet går ut. Lite smådeppig känner jag mig allt vad gäller det. Skulle väldigt gärna bli kvar på jobbet. Har ingen lust att leta städjobb till sommaren...


Snart flyttar vi, Erik och jag. Och snart är jag fru Hermansson.

1 kommentar:

Mirjam sa...

jobb löser sig bejben, oroa dig inte. Men jag bara måste säga att det blivande paret Hermansson är slående vackra!!