tisdag 16 mars 2010

Lång tisdag, med aerobics-pass-belöning ikväll!

Igår efter jobbet tog jag ett beslut som gjorde det lite lättare att andas om måndagarna. Har en tid nu känt att kören tar mycket tid och kraft från mig samt att tre timmar på en måndagkväll när man precis börjat jobba 100% är slitigt. Jag skulle vilja koncentrera mig på mig själv en stund och bestämde mig igår för att ta en liten paus fram till Valborg vad gäller kören. Det känns bra nu i efterhand. Däremot tycker jag det känns trist att inte få träffa mina underbara tjejer varje måndag. Men jag hoppas att vi träffas ändå. Det borde vi ju.

Nåja, körde powerstep igår och det kändes jättebra.
Idag efter jobbet dvs kl 19 ska jag på aerobic. Ingen favorit, men det enda som fanns efter klockan 18 idag. Jag kör på, helt enkelt.



Vi får förövrigt den prästen vi önskat :)

Inga kommentarer: