fredag 12 mars 2010


Jag vill alltid ha dig nära, när som åren läggs till år, och vad livet vill oss lära, är att framtiden är vår.
Du är allt jag nånsin önskat, du är allt jag nånsin drömt.
Du är den som får mig minnas, alla drömmar jag har glömt.

All min kärlek får du bära
hela livet vill jag ge...







Snart är det dags för möte i en och en halv timme. Tycker det är skönt med lite segstart såhär på fredagsmorgonen. Var på pulspasset igår och körde helt slut på mig. Men idag är jag pigg igen och tycker det är synd att jag inte hinner träna idag. Stänger så jag vet ju aldrig när jag kommer därifrån. Vi ska i alla fall ha fredagsmys med kebab idag. Ser jag fram emot.
Imorgon är det ett styrkepass på schemat klockan 10.00. Och på söndag ett aerobicpass. Jättenajs.
Det blir liksom som en drog och jag lever i ett lyckorus numera. Träningen ger mig kontroll och jag mår fantastiskt bra när jag står där och svetten lackar! Längtar redan till imorgon :)



Inga kommentarer: