söndag 14 mars 2010

14/3 2010

Jaha. Det är som vanligt det där med melodifestivalen. Blir ju inte speciellt förvånad längre. Men besviken, ja, det blir jag väl...

Idag är det söndag och hej vad helgen gick fort denna gången också.
Slet ut mig ordentligt på styrkan igår och låg som medvetslös i soffan runt 18-tiden och blev väckt av världens underbaraste blivande make vid 19.40 med ost och kex-mys. Höll mig då vaken genom hela melodifestivalen. Hur trött får man egentligen vara om kvällarna? Det kan ju inte vara normalt...
Idag kanske vi kan gå en promenad och bara umgås, tänkte jag. Ikväll ska jag träna Box. Det blir kul. Står att man kör i par...undrar om alla kommer två och två och jag står där själv.. Kanske blir det så, kanske inte. Den som lever får se.





"Ser du kärlekens alla färger? skimrar starkt och underbart, underbart!"

Inga kommentarer: