onsdag 3 mars 2010

Onsdag 3/3 2010

Igår slutade jag klockan 18, det var en lång dag och när jag kom hem åt jag lite mat, duschade och gjorde mig i ordning och la mig under filten i soffan och Pang!, så sov jag underbart gott tills dess att Erik kom hem från kören vid 21. Pratade lite med fästmannen och sen var det dags att sova igen.
Idag börjar jag 07.30 med planering så egentligen gör det inget ifall jag kommer lite senare, då jag ändå inte ska vara i barngrupp. Jag kan allt ta det lilla lugna nu på morgonkvisten. Stänger idag så jag antar att jag kommer hem vid 18 idag också. Hua!

Imorgon ska Erik och jag prata med mannen på cateringfirman och lägga fram våra önskemål om vad vi vill ska finnas på med osv. Efter det ska vi träffa fotografen och eventuellt boka honom också. Det går framåt trots allt !


Tar en kopp kaffe och njuter av onsdagsmorgonen.

Inga kommentarer: