lördag 17 april 2010

Ibland, men bara ibland. 17/4 2010




Idag har jag hunnit med jättemycket. Jag åkte till stan vid tio (med buss!) och köpte mig två par skor , en väska (en röd), rosa nagellack, ett rosa linne och en rosarandig tröja. Allt detta gjorde jag på 45 minuter och åkte sedan hemåt och började baka bullar. Jag har även fixat i klädkammaren så att det nästan bara är flyttkartonger och säckar där inne. Det ser ut som att vi ska flytta givetvis, men det är städat och snyggt ändå. Annars skulle jag nog inte överleva.
Det är skönt ibland när man är ensam, man hinner så mycket mer än när vi är två. Konstigt nog.
Men imorgon får han gärna komma hem igen.

Anna-panna kommer över vid halv fyra med vin. Då ska vi knalla till affären och inhandla ingredienser till matpajen ikväll. Kommer bli trevligt !

Inga kommentarer: