lördag 10 april 2010

Underbar, härlig lördagsmorgon!


Klockan är knappt sju men solen håller ändå på att stiga upp. När man tittar ut genom vårat lilla vädringsfönster i vardagsrummet ser man endast blå himmel och solens reflektioner mot huset bredvid. Man kan nästan låtsas att det är sommar där ute.
Tänk vad lite sol kan göra med ens sinne. Jag blir så glad av den lilla rackaren.

Vad händer idag? Jo, nu först ska jag sitta länge och njuta av mitt suveränt goda kaffe, sedan ska jag plocka och dona lite och försöka få ordning i vårat numera kartongfyllda hem, klockan 10.00 ska jag träna team attack (tydligen ett jättejobbigt gympapass, det gillar jag.), på eftermiddagen idag kommer min underbara tärna hit och hjälper oss med att knyta band. Erik och jag funerar på att ta en promenad senare i eftermiddag och kolla hur spåret ser ut så vi kan börja jogga snart.
Och sen är det nog lördagskvällsmys. :)

Nu är det inte långt kvar till varken det ena eller det andra.
Och snart blir jag halvmoster också. :D

Inga kommentarer: