måndag 26 april 2010

26/4 Nya friska tag mot en händelserik vecka :)

Nu, idag är det troligtvis sista måndagen jag vaknat upp i den här lägenheten. På lördag flyttar vi. Konstigt att ett vemod kan lägga sig över en, även fast man är superlycklig av att få en ny, fräsch och större lägenhet. Det är ju trots allt i den här lägenheten allt började... ... ...typ...
Mycket är packat.

Om det gått såhär fort att komma till flyttdagen...hur fort kommer inte bröllopsdagen gå då?!


Kaffet jag gjort mig idag var inte mycket för världen. Det blev Pillevinkevann, som svärfar skulle sagt.

Dagen ser ut såhär...
Jobb 8-16.30
Träning 17.15- 18.30
Kör 19-21
Träffa blivande mannen??

Ibland får jag dåligt samvete över att jag alltid tränar. Som idag, den timmen mellan jobb och kör kunde jag åkt hem och sagt hej till dig. Men, hur skulle du egentligen gjort?! Jag vet ju det innerst inne. Du skulle också tränat...
Jag vet inte... du säger väl till om du saknar mig.
Men hur det än är, och hur mycket jag än tränar och är frånvarande, så älskar jag dig enormt mycket.

Inga kommentarer: