söndag 11 april 2010

Söndag 11/4 2010

Igår efter träningen, som förövrigt var en nära-döden-upplevelse men otroligt skoj, så kom kära Mirjam hit. Vi knöt våra snören runt korten och jag skrev adresser. Till veckan ska inbjudningarna på lådan! Helt otroligt att vi blev klara. Trodde jag aldrig. Dom är så fina!!!

Idag skiner solen på en klarblå himmel och jag och Erik ska ta på oss våra inlines för första gången i år. De har nämligen sopat bort allt grus här på Frödingshöjd så en liten övningsrunda är nog inte fel. Sen ska vi åka och köpa papper till skrivaren för att skriva ut det sista till inbjudningarna.


Kvart över fem ska jag träna powerstep! :)

Och imorgon är det måndag igen. Fasen vad helgen går fort.
På torsdag åker Erik med jobbet till Sälen i 4 dagar... Jag får försöka klara mig. Kommer troligtvis packa en massa, så antagligen när Erik kommer hem igen finns det ingenting kvar i skåpen.

Inga kommentarer: