tisdag 27 april 2010

27/4

Jag är så himla velig vad gäller min frisyr nu. Jag vill ju bli ljusare, men då menar jag ju inte blondblond, utan mera ljusljus brun med ljusare slingor. Eller mörkblond med ljusare inslag. Folk tror att jag ska blondera mig till jätteljus, och nej, det skulle inte riktigt passa mig. Men att jag får den färgen som min hudtyp och mina ögon passar bäst till. Dvs min naturliga färg. Fast med lite ljusa slingor. Blir inte det fint? Eller kommer jag se ut som fan på bröllopet?
"du som är så fin i mörkt hår, ska du verkligen...." säger många. Men vem säger att jag inte är fin i det ljusare också?...ÅÅÅÅÅÅÅÅH! Snacka om världsproblem!!! Ska ju till frisören på torsdag och börja ljusa till mig. Kommer säkert kosta bajsmycket, så det är fan bäst att jag passar i det.



Ikväll är det dansstep klockan 19.00 Gött att få svänga höfterna lite mer än vanligt.

Inga kommentarer: