söndag 25 april 2010

25/4 2010

Idag firar Erik och jag 3 1/2 år tillsammans. Det är helt ofattbart att vi snart gifter oss. Att jag blir en "fru". Jag är nog vuxen nu, trots allt. Det är bara att inse och acceptera att mitt liv har kommit till en annan dimension, som absolut inte är sämre än det innan. Nej, tvärtom, nu börjar ju det roliga :)


Väntar sms eller telefonsamtal från någon i Vara. Det skulle nämligen kommit en bebis förra söndagen, men nu är den lite väl seg tycker jag. Ok att det trivs inne i den varma goa magen, men ärligt, jag tror inte mamma Johanna tycker det är speciellt roligt längre. Hon vill ju försjuttongubbar se och hålla! Moster (dvs JAG) med!


Har hittat frisyren som jag vill ha på dagen D. :) Den är jätteenkel och verkligen jag. Jag vill inte ha nån stram knut eller avancerad uppsättning som gör mig till någon annan person.

Inga kommentarer: