torsdag 22 oktober 2009

Snart November. My God.

Satt här i lugn och ro och drack mitt kaffe när en våg av stress svepte genom kroppen. Erik fyller 30 år i December och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Jag vill ge något minnesvärt. Nåt fint, romantiskt och sött. Inga bra-att-ha-saker. Utan mer bra-för-själen-saker.
Har ni några tips så skriv dem gärna!

Jag är så glad att jag fått jobba så mycket denna månaden också. Okej, det är långt ifrån heltid, men denna månaden kommer jag i alla fall fått ihop 16-17 dagar med jobb. Det känns helt ok. :)
Idag börjar jag klockan 09.00 och funderar på att pyssla med ungarna. Igår gjorde vi spöken av flörtkulor och tyg. Jättesöta. Tänkte pynta min balkong imorgon så det är lite spöklik nu när det närmar sig Halloween. :)

Nu ska jag slappa lite till innan jag gör mig i ordning.

1 kommentar:

Mirjam sa...

Hmm läser Erik din blogg? Då är tipsen inte så bra att ge här i så fall men en upplevelse är väl alltid roligt? Något att komma ihåg?