onsdag 28 oktober 2009

Onsdag 28/10 Men visst går det frammåt alltid.



Igår hade jag kära stämman på besök. Ojojoj, vilka tjejer. Jag tycker så ruskigt mycket om dom att det gör ont i hjärtat när vi måste säga hej då för kvällen. Vi har det otroligt trevligt ihop. Verkligen.

Mirjam, tack för den otroligt fina anteckningsboken. Den ska jag fylla, flera gånger om med viktiga saker ;)

Vi övade flitigt (?) på våra julsånger och luciasånger. Sen var det dags för det alla gått och väntat på; fikat! Såklart. Det obligatoriska stämfikat!
Jag bjöd på äppelkaka, pepparkakor, saffransskorpor, även vanliga skorpor med smör och ost och te. Mysigt var det och jag längtar tills vi ska ha vår lilla julafton ihop :)

Gud vad jag drömde jobbigt inatt. Så jäkla stressad var jag. Tur att det var en dröm och att jag faktiskt har tid på mig att ordna...

Jag är lycklig, lycklig, lycklig! Jag har underbara väninnor, underbar familj, Erik är perfekt och om ett år så är det ännu bättre, säkert. Det är otroligt bra nu också, men ja, vad vet jag.. Man vet aldrig vad som händer. Förutom jag då...


Ska snart till jobbet. Ser fram emot fredag då jag och Mirjam ska strosa på stan. Vi ska luncha, kolla på Panduro och massor!!!!!!!!

1 kommentar:

Fröken Becca sa...

Låter mystiskt om vad som ska hända om ett år :) Vad vet du som ingen annan vet? :D