tisdag 6 oktober 2009

Härliga höst! 6/10





Visst att man i stridens hetta tycker att saker och ting är besvärliga och irriterande. Men såhär i efterhand har helgen varit otroligt trevlig och rolig. Framför allt måste jag medge att jag saknar mina stämsystrar något enormt.
Konserten gick väldigt bra och enligt körledaren har vi aldrig låtit bättre än vad vi gjorde i Lördags. Inte ens före min tid har det låtit såhär bra säger min kära sambo som medverkat i kören betydligt mycket längre än jag. Känns härligt att höra!
Festen var full av skratt, vin, sång och jäkligt mycket dans! Det var en riktigt rolig fest och jag blir bara mer och mer förälskad i mina otroligt snygga stämsystrar. (på ett vänskapligt plan alltså.)


I söndags hade Erik och jag en riktigt härlig dag! Vi åkte till Ikea runt lunch och strosade runt. Åt på restaurangen och firade även kanelbullens dag med just en kanelbulle. På kvällen tände vi ljus och åt tekaka med ägg och drack te.
Jag älskar hösten.




Ikväll är det kör igen då ska vi börja öva på julsångerna inför julkonserten!!! Underbart!


Eftersom det inte blev nåt jobb idag så ska jag fixa i vårat fina hem, sätta upp gardiner och dammsuga. Sedan ska jag träna lite PowerYoga och gå en höstpromenad!

Inga kommentarer: