lördag 17 oktober 2009

Lördag 17/10 Morgon.

Somnade nog rätt tidigt igår kväll. Stackars Erik. Detta händer jämt. Men han bryr sig inte å andra sidan, han har ju datorn och bilspel.
Idag är det Lördag och vi ska på bröllop. Det ska bli trevligt. Det är alltid kul att göra sig bröllopsfin, fast ÄNNU roligare blir det när jag ska göra mig BRUDFIN till bröllop. Men det lär väl dröja. Här blir inga barn gjorda...så att säga.
Jag kommer leva i en tvåa på Frödingshöjd hela livet endast förlovad och se, det får jag minsann vara nöjd med. Somliga händer det för, andra inte.
Somliga lovar och lovar, andra gör det.

Så...för att inte låta allt för bitter så återgår jag till dagens händelser...
Klockan 13 idag ska vi hämta upp några människor som ska med till bröllopet. Klockan 14 ska vi öva med lite körfolk- vi ska nämligen sjunga en sång när brudparet vandrar in i kyrkan. Det blir säkert fint.
Brudparet har tur med vädret idag tror jag. Igår var det ju inge kul att gifta sig... eller... vad vet jag om det egentligen? Det kanske var skitkul. Men det är säkert roligare idag när det kommer vara soligt och höstigt.
Jag vill också gifta mig på hösten faktiskt. Den är fin. Och då passar även mitt färgtema som jag vill ha...
MEN som sagt, att vara förlovad är inte fy skam det heller.....

Inga kommentarer: