fredag 2 oktober 2009

Det är minusgrader!!!!

Åh så mysigt med frost! Idag ska jag ha mössa och vantar när jag cyklar till jobbet. Tror faktiskt att det är nödvändigt. Fast egentligen skulle jag kunna vara utan så att jag blir riktigt förkyld. Det bryter aldrig ut utan jag går bara och är jättehängig och trött. Så irriterande.
Igår hade jag två kvällskurser och dessa verkade väl ok. det visade sig att jag var den som hade sysslat mest med musik och på så vis kanske det inte blir så roligt. Men min lärare visade mig lite extra böcker så jag skulle få känna att det blev en utmaning även för mig :) Thank you.
Börjar klockan 07.30 idag och slutar 16.00. Då måste jag rusa hem och käka nåt för klockan 17.00 är det genrep med kören inför konserten imorgon. Får se hur mycket jag pallar. Troligtvis blir jag väl sjuk när allt lugnat ner sig . Det brukar vara så.
Skulle va så skönt att kunna börja träna igen. Körede 35 minuter Power Joga i förrgår men kände att det var nåt som inte stämde. Jag brukar få energi av att träna styrka, men då försvann den och jag mådde sämre.

Jag kommer bli ett fläskberg.

Inga kommentarer: