onsdag 7 oktober 2009

Onsdag 7/10 .Morgon

Oh come let us adore him...

Igår sjöng vi julsånger och det är alltid samma magiska ögonblick när man tar första tonerna till "När det lider mot jul", "Jul, jul" eller "Advent". Ögonen börjar glittra och frälsta leenden sänker sig över våra oskuldsfulla ansikten. Jag är inte religiös, jag tror ingenting. Men i dessa tider blir även den mest tvivlande lite smått troende.
Jag längtar till julen.

Åter till verkligheten...

Idag ska jag på möte på Arbetsförmedlingen. Undrar jag var han har att säga. Kanske att han ger mig ett jobb...eller inte.
Sen ska jag lämna in examensbeviset på Buf så jag får högre LÖN. :)

Ikväll är det körledningskurs igen och imorgon är det vinkväll med kära stämman. Det var allt för längesen nu..

1 kommentar:

Annah af Karlstad sa...

Jag läser din blogg, men det vet du väl redan!! puss